Všeobecné obchodní podmínky

PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ WEBOVÝCH STRÁNEK

Tyto webové stránky vlastní a provozuje společnost Hedrix Czech Cluster PC. , DIČ:802063358. Veškeré názvy, značky, ochranné známky a loga na těchto webových stránkách jsou vlastnictvím společnosti Hedrix Czech Cluster PC v Řecku nebo jejích přidružených společností a partnerů. Veškeré názvy, značky, ochranné známky a loga jsou chráněny autorskými právy a/nebo registrovanými ochrannými známkami a mohou být použity pouze se souhlasem společnosti Hedrix Czech Cluster PC nebo příslušného vlastníka těchto práv.

Obsah webových stránek, jako jsou text, grafika, ikony, obrázky, videa, zvukové soubory a software, je majetkem společnosti Hedrix Czech Cluster PC nebo jejích přidružených společností a partnerů. Stahování obsahu z webových stránek je povoleno pouze pro osobní, nekomerční využití za předpokladu, že bude zachována informace o autorských právech. Bez svolení společnosti Hedrix Czech Cluster PC nebo jejích přidružených společností a partnerů nesmíte obsah webových stránek kopírovat, znovu publikovat nebo jej šířit pro veřejné nebo komerční účely ani jinak používat obsah chráněný autorskými právy.

Společnost Hedrix Czech Cluster PC v žádném případě nezaručuje přesnost informací na těchto webových stránkách. Pokud však na webových stránkách naleznete nesprávné informace, budeme rádi, pokud nás kontaktujete. Společnost Hedrix Czech Cluster PC je oprávněna obsah webových stránek kdykoli změnit, a to i bez předchozího upozornění.

Pokud webové stránky odkazují na webové stránky třetích stran, společnost Hedrix Czech Cluster PC v žádném případě neručí za obsah webových stránek těchto třetích stran. Takové odkazy jsou výhradně uvedeny pro vaše pohodlí, ale návštěva webových stránek třetích stran je na vaše vlastní riziko.

O tom, jak osobní údaje zpracováváme, si můžete přečíst v našich ZÁSADÁCH OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ.


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRODEJE

Níže uvedené podmínky upravují všechny dodávky společnosti Hedrix Czech Cluster PC zákazníkům, kteří nakupují zboží v e-shopu www.hedrix.cz.

1. Uzavření smlouvy

Konečná a závazná smlouva mezi vámi a společností Hedrix Czech Cluster PC je uzavřena potvrzením vaší objednávky ze strany společnosti Hedrix Czech Cluster PC. Společnost Hedrix Czech Cluster PC vám po potvrzení a odeslání objednávky zašle e-mailem její potvrzení. Potvrzení o přijetí objednávky, které obdržíte bezprostředně po podání objednávky, není potvrzením objednávky.

1. Ceny, daně a doručení

Veškeré ceny jsou uvedeny včetně DPH a dalších daní. Platná cena je cena uvedená na stránce www.hedrix.cz u příslušného produktu v den odeslání objednávky.

Společnost Hedrix Czech Cluster PC si vyhrazuje právo změnit ceny v e-shopu www.hedrix.cz, které jsou nesprávně uvedené. Kromě toho si společnost Hedrix Czech Cluster PC vyhrazuje právo ceny, daně a/nebo jiné náklady uvedené v e-shopu www.hedrix.cz kdykoli změnit, např. v důsledku změn sazeb DPH nebo jiných veřejných poplatků a plateb, zvýšených nákladů nebo v důsledku obecného vývoje maloobchodních cen.

Při objednávce zboží v e-shopu www.hedrix.cz se k ceně zboží připočte částka na úhradu nákladů na dopravu:

ČESKÁ REPUBLIKA

  • ZÁSILKOVNA Místo vyzvednutí: 89 Kč – doručení zdarma při objednávce nad 1900 Kč
  • ZÁSILKOVNA doručení domů: 139 Kč
  • Expresní doručení DHL: 199 Kč

ZBYTEK EVROPY

  • Expresní doručení DHL: 339 Kč

2. Platba

Při objednávání zboží v e-shopu www.hedrix.cz je možné využít následující způsoby platby:

Dobírka  (pouze pro doručení prostřednictvím Zásilkovny) – umožňuje doručení zboží adresátovi bez platby předem. Za možnost platby až ve chvíli předání hradí adresát drobný finanční obnos, a to doručovateli zásilky.

∙ Kreditní a debetní karta (VISA, Mastercard, AMEX, Maestro)
Pro tento způsob platby je nutné mít platnou kreditní nebo debetní kartu Vyhrazujeme si právo ověřit platnost karty.

PayPal
Pro tento způsob platby je nutné mít účet PayPal, ke kterému se musíte během procesu platby přihlásit. Pokud nemáte účet PayPal, můžete si ho snadno a zdarma zřídit na jejich webových stránkách.

Google Pay –  je rychlý, snadný a bezpečný způsob, jak platit online.

Revolut – nabízí snadný způsob placení bez nutnosti zadávat údaje o kartě nebo bankovním účtu pro držitele účtu Revolut a pro zákazníky mimo Revolut možnost uložit si své údaje po prvním nákupu.

Veškeré platby jsou ověřovány a autorizovány. Vyhrazujeme si právo v závislosti na okolnostech odmítnout některé způsoby platby a/nebo odkázat na jiný způsob platby.

3. Dodání

Pokud jsme vás neinformovali jinak, je obvyklá doba dodání od okamžiku odeslání objednávky:

∙ ZÁSILKOVNA: 2–5 pracovních dnů.

∙ Expresní doručení DHL: 1–3 pracovních dny.

4. Právo na odstoupení od smlouvy

Máte právo odstoupit od této smlouvy, kterou jste s námi uzavřeli, a to bez udání důvodu.


Lhůta na rozmyšlenou

∙ Lhůta na rozmyšlenou je 100 dní.

∙ Tato lhůta se počítá od data, kdy jste zboží obdrželi.

∙ Pokud poslední den, kdy lze zboží vrátit, připadne na státní svátek, sobotu, neděli, 24. prosince nebo 31. prosince, lhůta uplyne následující pracovní den.

∙ Za dodržení lhůty se považuje, pokud zašlete zprávu, že chcete uplatnit právo na odstoupení ještě před uplynutím lhůty.

Vrácení peněz

∙ Pokud uplatníte své právo na odstoupení, vrátíme vám veškeré platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na doručení (s výjimkou dodatečných nákladů, pokud jste si zvolili jiný způsob doručení než námi nabízený levnější typ standardního doručení), a to bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme obdrželi vaši žádost o odstoupení od této smlouvy. Vrácené peníze budou připsány způsobem, který jste si zvolili při původní provedení platby, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem. V žádném případě vám nebudou v důsledku vrácení peněz účtovány žádné poplatky.

∙ Podle potřeby můžeme vrácení peněz pozdržet, dokud neobdržíme zboží nebo dokud nepředložíte příslušné doklady potvrzující vrácení zboží.

∙ V případě částečného vrácení vám nebudou vráceny náklady na doručení.

Vrácení zboží

∙ Zboží musíte vrátit na adresu společnosti Hedrix Czech Cluster PC bez zbytečného odkladu a nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o tom, že chcete odstoupit od smlouvy.

∙ Dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy se považuje platné, pokud jste před uplynutím 14denní lhůty předali zboží poště nebo jinému dopravci, který se zavázal, že zboží společnosti Hedrix doručí. Abyste si měli důkaz o tom, že jste od smlouvy odstoupili ve lhůtě, měli byste si uschovat potvrzení o převzetí zboží nebo číslo pro sledování zásilky dokládající, že jste zboží předali poště apod. za účelem doručení.

∙ Za předpokladu, že zboží vrátíte s využitím našeho štítku pro vrácení zboží, společnost Hedrix uhradí náklady na vrácení zboží (poštovné/dopravné). Pokud nepoužijete náš štítek pro vrácení zboží, nesete náklady na úhradu vrácení zboží vy.

∙ Další informace o tom, jak vrátit zboží, naleznete ZDE.

Použité/znehodnocené zboží

∙ Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží způsobené jiným zacházením, než které je nezbytné k určení povahy, kvality a funkce zboží.

∙ Některé naše zboží je označeno speciální visačkou.  Tato visačka vám nebrání v tom, abyste si produkt vyzkoušeli. Pokud však visačku odstraníte, je možné, že nebudete moci uplatnit své právo na vrácení zboží v plné výši.

Zboží na zakázku

∙ Právo odstoupit od smlouvy se nevztahuje na zboží vyrobené podle vašich specifikací nebo zjevně osobně upraveného.

6. Oznámení v případě nesouladu zboží 

Podle evropského zákona o prodeji zboží poskytuje společnost Hedrix 24 měsíční lhůtu pro oznámení o nesouladu zboží. Toto právo na oznámení nesouladu zboží znamená, že můžete reklamovat chyby a vady týkající se zboží, které se objevily do 24 měsíců od jeho zakoupení. Reklamaci musíte uplatnit v přiměřené lhůtě poté, co jste chybu nebo závadu zjistili nebo mohli zjistit. Pokud je reklamace oprávněná, uhradíme vám poštovné, které jste zaplatili v souvislosti s vrácením zásilky, a to na základě sazeb společnosti ZÁSILKOVNA.

7. Postup vyřizování stížnosti zákazníků

V případě, že nesouhlasíte s vyřízením své stížnosti, máte možnost ji adresovat příslušným orgánům veřejné správy, které jsou pověřeny ochranou spotřebitelů, například České obchodní inspekci. Můžete také využít postupy mimosoudního řešení sporů České obchodní inspekce, které jsou popsány ZDE , nebo podat stížnost prostřednictvím evropské platformy pro řešení sporů online, která je dostupná skrze následující odkaz ZDE.

8. Odpovědnost

Společnost Hedrix neodpovídá za zpoždění nebo za neplnění z důvodu vyšší moci. Po dobu trvání vyšší moci je společnost Hedrix osvobozena od plnění svých závazků.
Odpovědnost společnosti Hedrix za veškeré nároky je omezena na částku rovnající se ceně vámi zakoupeného zboží.

Společnost Hedrix nese vůči vám odpovědnost za produkt podle platných zákonů.

Zavřít Košík
Zavřít Oblíbené
Close Recently Viewed
Zavřít
Zavřít
Kategorie